duminică, 19 decembrie 2010

Iubirea.........


Sunt singura.......stau si ma gandesc,
ascult la ceilalti fara sa imi pese de ceva anume...........si.......deodata apari TU.....pff
 inima imi bate,aproape ca mi se urcase in gat,sufletul rade de fericire iar tocmai cand vreau sa-ti spun "buna" glasul imi tremura si nu mai pot sa spun nimic.......
NU STIU ce se intampla cu mine.......oare ce e asta?(nu mi s-a mai intamplat asta pana acum).....cineva imi sopteste razand:e dragostea.......

tu,dragoste nebuna......ai venit asa deodata....tu stiai ca poate eu nu eram pregatita????? chiar daca stiai pe tine nu te intereseaza.....asa esti tu dragoste,nepasatoare


Te privesc ,ma privesti
sunt sigura de ceea ce gandesti
Ma uit la tine ma uimesti
de ceea ce-mi dovedesti
Imi zambesti fara sa ma privesti
totul e ca-n povesti

Oare asta v-a ramane asa???? totul e ata de roz?????

Sarpe viclean ,iubirea
Te-ai bagat sub pielea mea
si ai muscat din ea
Ai fost mai tare decat mine
si m-ai distrus fara rusine

Oare totul se termina atat de tragic????de ce ???/

Ai crezut ca vei castiga ,
dar totul a fost doar in mintea ta
Ai uitat ceva:NU MA POTI DEVORA...........

Un comentariu: